Odpowiedzi

2010-03-22T12:48:33+01:00
Wielki piątek (chyba)
ubrać go w najlepsze szty, zabić tuczone ciele i śiętować bo jego syn się odnalazł i powrócił
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T12:49:12+01:00
Jedynym dniem kiedy w kościele nie odprawia się mszy świętej jest Wielki Piątek.Wielki Piątek jest piątek bezpośrednio poprzedzającym Wielkanoc. Od czasu wczesnego kościoła, ten dzień został poświęcony na pokutę, post i modlitwę. W kościół rzymskokatolicki, liturgia Wielkiego Piątku składa się z trzech odrębnych części: materiały i modlitw, w tym czytania z Pasji według świętego Jana; czci krzyża i komunii.
Gdy Syn marnotrawny powrócił ojciec nakazał świętowąć.Kaza zabić cielei weselić się z powrotu syna.Rtozkazał sługom, aby dali mu najlepsze szaty.Bracia Syna marnotrawnego bardzo się oburzyli, gdyż uważali, że ojciec postępuje nie słusznie i że oni mmimo wieloletniej posługi dla ojca nigdy nie dostałi takiego "prezentu" od ojca jak syn który powrócił.
3 4 3
2010-03-22T12:49:25+01:00
1.Kościól nie odprawia Mszy Swiętej w WIELKI PIĄTEK i WIELKĄ SOBOTĘ są to jedyne dwa dni w roku.
2.Król po powrocie swego syna marnotrawnego kazał obprawić uchtę utłuczyć cielę i cieszyć się jego powrotem.

MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM
:=)
1 5 1