Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T12:51:38+01:00
Dojrzałosc psychiczna to taki stan umysłu który przychodzi z czasem, kiedy człowiek staje sie odpowiedzialny i może zacząć sam o siebie dbać i radzic sobie z własnymi problemami, podołać życiu bez pomocy innych, być za siebie odpowiedzialnym przede wszystkim.
2010-03-22T12:56:25+01:00


Dojrzłosc psychiczna polega na tym ,że człowiek jest odpowiedzialny za swoje czyny,jeśli zrobi coś złego komuś,lub zniszczy jakąś rzecz to świadomie za to odpowiada,nigdy się nie wykręca ,że to ktoś inny zrobił.