Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:02:02+01:00
1. C
(3,6*(-5) + 4*8)*2/7
(18 + 32)*2/7 = 14*2/7 = 4

2. 4x² - 4x + 1 - 25 + 30x - 9x² = -5x² + 26x - 24

3. D
(1 - √2) / (1+√2)(1-√2)
(1 - √2) / -1
(√2 - 1) / 1

4.
P = (a+b)*h/2
2P/h = a+b
a = 2P/h - b

5.
4x² - 4x + 1 - 4x² + 8 = 1
4x = 8
x = 2

6.
1/2x² - 2x + 2 ≤ - 6x
2 ≤ - 4x
x ≤ 1/2

7. D

8.
5(1-2x) = 3*10
1- 2x = 6
2x = -5
x = -2,5

9.
90 * 15 = 1350 gr = 13,50 zł
13,50 - 10 = 3,50 zł

10 zł - 100%
3,5 zł - x%
x = 3,5*100/10 = 35

Zaoszczędzą 3,50 zł, czyli 35% ceny książki.

10.
1
x < 1
1
1
Funkcja jest malejąca.

11. C

12.
Długości przeciwprostokątnych w obu trójkątach są takie same.
2010-03-22T15:17:36+01:00
Zadanie 1. 4 - C

Zadanie 2. -5 * x kwadrat + 26 * x - 24

Zadanie 3. B ?

Zadanie 4. P = h*(a+b):2

Zadanie 5. x = 2

Zadanie 7. D

Zadanie 8. x = -2,5

Zadanie 9. 90 * 15 = 1350 gr = 13,50 zł
13,50 - 10 = 3,50 zł
10 zł - 100%
3,5 zł - x%
x = 3,5*100/10 = 35

Zadanie 10. Funkcja jest malejąca.

Zadanie 11. C

Zadanie 12. Takie same są przyprostokątne.