Odpowiedzi

2010-03-22T13:19:35+01:00
Zwierzęta

MANDRYL
KAMELEON
MAMBA
SZYMPANS.
SŁOŃ AFRYKAŃSKI
GORYL- TERMITY-.
DZIOBO RÓG CZARNY
WOJOWNIK WSPANIAŁY- ptak z rodziny orłów.

Rośliny

EPIFITY
BANANOWCE
MANIOK
PROSO
SORGO
RYŻ
KAUCZUKOWIEC
PALMA OLEISTA
KAKAOWIEC
51 3 51
2010-03-22T13:20:25+01:00
Rośliny(flora) to:
a)drzewa:
-bananowce
-kakaowce
-paprocie drzewiaste
-palmy
-hebanowce
*drobne glony, mchy, porosty, krzewinki, delikatne grzyby, a czasami rośliny zielne, gdyż przeżyć mogą tam tylko skiofity (rośliny cieniolubne).
b)pnącza:
-wanilia
-liany
-epifity
Zwierzęta(fauna) to:
-hipopotamy
-małpy
-słoń afrykański
-bawoły
-okapi

35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T13:24:06+01:00
Rośliny:
- bananowce
- palmy
- kakaowce
- paprocie drzewiaste
- mahoniowce
-Raflezja
Pnącza takie jak:
* filodendrony
* wanilia
* liany

Fauna:
- Harpia
- Wyjec
- Tukan
- Morpho
- Anakonda
- Tapir
- Lora szkarłatna
- Jaguar
- Lemur
- małpy
- Mandryl
- Czubik
- Czubik koroniasty
- Żołna wielka
- Dzioborożec wielki
- Colugo
- Gibbon Siamang
- Latający lis
- Papilio Memnon
- Papuga modrożytka
- Piranie
- Węgorze elektryczne
- Długoszpon
- Leproinus
- Arawana
- Kolibry
- Motyl listonosz
- Bromeliad
- Ustniczzek
- Papuga Ara
- Motyl Sowi
- Rybaczek amazonski
- Neonki
- Mrówki
- Słonecznica
- Piraricu
- Tygrysy
- Pyton
- Nosacz
- Kurtaczek prążkowany
- Krokodyl indyjski
- Bocian jedwabisty
- Poskoczek mułowy
- Kraby
225 2 225
qw21
ściągnięte z wiki
zwierzęta:
zwierzęta: gereza białobroda, ararauana zwyczajna, tukan tęczodzioby rośliny: bananowce, kakaowiec, drzewa machonione