Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T13:37:01+01:00
Odp.
Ba-bar,Z=56;A=(np.)113;
56-protonów;56-elektronów;A-Z=57-neutronów;
Konfiguracja elektronowa:
(56)Ba-K2L8M18N18O8P2-II grupa;VI-okres;
Zn-cynk,Z=30;A=(np.)61;
30-protonów;30-elektronów;A-Z=31-neutronów;
Konfiguracja elektronowa:
(30)Zn-K2L8M18N2-12 grupa(poboczna);okres-IV;
Ar-argon,Z=18;A=(np.)37;
18-protonów;18-elektronów;A-Z=19-neutronów;
Konfiguracja elektronowa:
(18)Ar-K2L8M8-VIII grupa ;okres III.
1 5 1
2010-03-22T13:40:18+01:00
Ar
l. elektronów, protonów 18
l. neutronów 22
K2L8M8

Zn
l. e p 30
l. n 36
K2L8M18N2

Ba
l. e, p 56
l n 81
K2L8M18N18O8P2
1 5 1