zad 1 .
przekątna podstawy graniastosłupa prawidłowego czworokątnego wynosi
4,6 cm i jest równa wysokosci tego garaniastosłupa .Oblicz objętośc tego garaniastosłupa i narysuj jego siatke . !!!!

zad 2 .
Staw w kształcie prostokąta ma długosc 50 m i szerokosc 30 m . Średnia głebokosc stawu wynosi 180cm . Oblicz ,ile wody znajduje się w tym stawie, jeżeli jest on napełniony po brzegi .



` proszęę o rozwiąązanie ; ***** .
` czekam
` daam naaj ; ]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T18:23:00+01:00
1
4,6*4=18,4
18,4*4=73,6


2
50*2==100
30*2=60 100+60=160m
160 00cm
16000*180=2080m2
LICZE NA NAJJJJJJJJJJJ
Z GÓRY DZIĘKI:)
2010-03-24T18:58:12+01:00
1)
4,6*4=18,4
18,4*4=73,6

2)
V = 50m * 30m * 1,8m = 2700m³
2700m³ = 2700000dm³ = 2700000l