Odpowiedzi

2009-10-27T22:32:32+01:00
Cos 60stopni - Sin 30 stopni
cos 60' = 1/2
sin30' = 1/2
a więc cos60' - sin30' = 0
_________________________________
(tg 60stopni)do kwadratu -tg 45 stopni
tg60'= pierw(3)
tg 45' = 1
(tg60')^2 - tg45' = 3-1 = 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:35:57+01:00
Cos60 = 1/2
sin 30 = 1/2
więc
1/2 - 1/2 = o


tg60 = √3
tg45 = 1
więc
√3²-1= 3-1= 2
1 5 1
2009-10-27T22:37:44+01:00