Główna wygrana w teleturnieju "Wygraj milion'' wynosi 1 mln zl
a)moneta 1 zł wazy 0,005kg.ile wazyłaby wygrana w teleturnieju gdyby została wypłacona w monetach jednozłotowych?
b)moneta 10 gr wazy 2,51 g. ile ton wazyłaby ta wygrana gdyby została wypłacona w dziesięciogroszówkach

2

Odpowiedzi

2010-03-22T13:48:50+01:00
A) 0,005kg*1000000=5000kg
b) 1000000*10=10000000 10000000*2,51=25100000

Mam nadzieję, że pomogłem. ;)
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T13:52:26+01:00