Podanym obszarom przyporządkuj własciwe określenie wybrane spośród następujących : ekumena Anekumena i Subekumena

a Tajga w Ameryce północnej -

b okolice bieguna północnego -

c Delta nilu -

d Wnetrze Grenlandii -

e Góry Skaliste -

f Nizina Zatokowa -

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:39:19+01:00
A Tajga w Ameryce północnej - anekumena

b okolice bieguna północnego - subekumena

c Delta nilu - ekumena

d Wnetrze Grenlandii - anekumena

e Góry Skaliste - subekumena

f Nizina Zatokowa - ekumena
3 4 3
2009-10-27T22:42:23+01:00
A) anekumena
b) subekumena
c) ekumena
d) subekumena
e) ekumena
f) anekumena
1 5 1