Odpowiedzi

2010-03-22T13:55:12+01:00
180cm = 1.8m

50*30*1.8=2700m3

W stawie znajduje się 2700 metrów sześciennych wody ( 2700 000 litrów ).
2010-03-22T13:55:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T13:57:55+01:00
Trzeba obliczyć objętość jednak będzie to orientacyjne ponieważ mamy podaną średnią głębokość ( czyli H )
v = Pp*H
V = 50*30*1,8 ( 1,8 jest to wysokość w metrach )
V =2700 m³

Można to zamienić na litry czyli
2700m³= 2700000dm³ czyli 2700000 litrów