Odpowiedzi

2010-03-22T13:59:35+01:00
Otrzymujemy łaskę Bożą, dla naszego zdrowia..........
2010-03-22T14:00:06+01:00
Chrzest stajemy sie dziećmi Bożymi , bierzmowanie zostajemy namaszczeni duchem świetym ,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:58:36+01:00
W Chrzcie otrzymujemy przemianę duchową lub odnowę.
W Bierzmowaniu otrzymujemy Ducha Świętego oraz jego dary.
W Eucharystii otrzymujemy gwarancję zmartwychwstania ciał.
W pokucie otrzymujemy rozgrzeszenie.
W Sakramencie chorych otrzymujemy Ducha Świętego, zbawienie.
W Kapłaństwie otrzymujemy godność.