Odpowiedzi

2010-03-22T14:04:26+01:00
Eskalus -ksiąze werony
parys młody przyjaciel; ksiecia
Monteki(romeo Benwolio Merkucjo abraham-słuzący)
kapulet(julia tybalt samson grzegorz)
Merkucjo przyjaciel romea krewny ksiecia
tybalt-bratanek panikapulet
ojciec laurenty-franciszkanin który pomaga zakochanym

tylko tyle wiem :)
3 3 3
2010-03-22T14:08:29+01:00
Eskalus - książe panujący w Weronie
Parys- młody Weroneńczyk, szlachetnego rodu, krewny księcia
Monteki
Kapulet
- naczelnicy dwóch domów nieprzyjaznych sobie
Starzec- stryjeczny brat Kapuleta
Romeo - syn Montekiego
Merkucjo - krewny księcia, przyjaciel Romea
Benwolio - synowiec Montekiego, przyjaciel Romea
Tybalt - krewny pani Kapulet
Laurenty - ojceic franciszkanin
Jan - brat z tegoż zgromadzenia
Baltazar - służącu Romea
Samson - sługa Kapuleta
Grzegorz - sługa Kapuleta
Abraham - służący Montekiego
Aptekarz
Pani Monteki - małżonka Montekiego
Pani Kapulet - małżonka Kapuleta
Julia - córka Kapuletów
Marta- niania Juli
Piotr - mąż Marty
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:14:14+01:00
Eskalus-książe panujący w Weronie
Parys-młody Werończyk,szlachetnego rodu,krewny księcia

Kapulet i Monteki-naczelnicy dwóch domów nieprzyjaznych dla siebie,odwieczni wrogowie.
rodzina kapuletów:
*Starzec-stryjeczny brat Kapuleta
*Tybalt-krewny pani Kapulet
*Samson i Grzgorz - słudzy Kapuleta
*Pani Kapulet-małżonka Kapuleta
*Julia- córka Kapuletów ,która była nieszcześliwie zakochana w Romeo
*Marta-opiekunka Julii

rodzina Montekich:
*Romeo - syn Motekiego, był z miłości gotowy się zabic by tylko móc byc z Julią
*merkucjo-krewny księcia , przyjaciel romea
*Benwolio - synowiec Montekirg, przyjaciel Romea
*Baltazar - służacy Romea
*Pani Monteki-żona Montekirgo
*Abraham-służcy Montekiego
30 4 30