Pociąg osobowy porusza się z szybkością 80 km/h dogania on pociąg towarowy, który porusza się z prędkoscią 35km/h. Szybkośc pociągu osobowego względem pociągu towarowego wynosi:
A.115 km/h
B. 45km/h
C. 80 km/h
D. 35 km/h

(prosiłabym o wyjaśnienie, który wynik jest prwawidłowy i dlaczego)

2

Odpowiedzi

2010-03-22T14:04:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:04:52+01:00
B. 45km/h

bo

80 km/h - 35km/h = 45km/h
1 5 1