Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:17:33+01:00
Gdy mialam 14 lat pojechalam z rodzicami nad morze. Pamietam, jak narzekalam ze ja nie chce jechac ze sie bede nudzic. Siedzac na tylnim siedzeniu samochodu i sluchajac muzyki, obserwowalam smutno droge , myslac czy kogos nowego poznam.Po 4 godzinach ciezkiej jazdy wreszcie dotarlismy.Od razu zabralismy sie za rozpakowywanie naszych rzeczy. Kiedy skonczylam postanowilam troche pochodzic po naszym osrodku, pamietalam go z poprzednich wakacji. Szlam nie patrzac przed siebie. W pewnym momencie weszlam w kogos. Podnioslam oczy i zobaczylam ladnego, wysokiego chlopaka. Przeprosilam i zaczelismy rozmawiac. Kiedy siedzielismy razem na brzegu morza czulam sie jakbym go znala od lat. Dopiero kolo 20 odprowadzil mnie pod domek. Mama zauwazajac to usmiechnela sie i zapytala jak mi minal dzien. Ja do tej pory uwazam ze byl to najlepszy dzien jaki przezylam

:) mozesz zamiast chlopaka napisac o dziewczynie jak chcesz :)
2010-03-22T14:21:47+01:00
Moim najlepszym dniem w zyciu było zakończenie roku szkolnego po 6 klasie. Po ostatnim dzwonku wiedziałam ze teraz będe ,,bardziej'' dorosła . Przez Wakacje tęskniłam troszke za klasa ale cały czas miałam w głowie Gimnazjum Gimnazjum Gimnazjum.
Wstałałam rano umyłam zęby ubrałam się i poszłam na zakończenie roku szkolnego pani wręczyła nam świadectwa i zyczyła nam wesołych ale bezpiecznych wakacji potem pozegnałam się z klasą ale z moimi kolezankami poszłysmy do sali pospisów czyli małej sali gdzie kazdy moze przyjsc i sie podpisac sala byłą pomalowana na biało a kazdy ciemnym markerem mógł spełnic swój uczynek a najbardziej klasy konczące tą podstawówkę. Potem z mamą ruszyłam do fotografa by zrobił mi zdjęcie do nowej legitymacji a potem do innego pana który zeskanował mi świadectwo bym mogła dac pani sekretarce wybranego gimnajzum. Potem wróciłam i odbyła się moja własna impreza na którą przyszło 7 osób (i tak miało byc) , tego dnia nigdy nie zapomne był najlepszym dniem w moim 14 letnim zyciu

Pozdrawiam ;)