Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:12:04+01:00
24 h - 360 stopni
x - 24 stopnie

x = 24 × 24 ÷ 360
x = 1, 6 h = 2h
Odp. W ciągu 2 godzin
1 1 1
2010-03-22T14:15:48+01:00
360:24=15- w ciągu godz obróci się o 15;p

1-15
x=24
24h=15x /:15
x=1h40 min
1 2 1
2010-03-22T14:41:28+01:00
24/360= 1 /15
24* 1/15= 24/15= 1 9/15 = 1 36/60
Odp. Obróci się w czasie 1 godz i 36 min.

Liczę na naj ;)
1 5 1