Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:14:37+01:00
Miłeść to coś w nas
Miłość to pieknie uczucie!
Miłosc moze zranic
Miłosc jest nie do opisania,
bo to uczucie jest tylko raz,
w nas bo to Miłosc!
1 5 1
2010-03-22T14:15:40+01:00
Jak mam powiedzieć ci, że Cię kocham?
Na łące - pośród kwiatów bzu?
W deszczu
gdy zmoknięty szukasz mnie?
w gąszczu ulic?
Może poprowadzę cię nad rzekę?
Czy nasze myśli połączy woda?
Czy może wiatr rozwieje je?
Mam się śmiać,
czy może płakać gdy mi odmówisz?