Odpowiedzi

2010-03-22T14:15:10+01:00
A. 2x-0.3x=0,15+4-2-1.3+0.6
1.7x=1.45
x = 170
145
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:23:20+01:00
A) 0,15(2x+4)=2(1,3+0,3x)-0,6
0.3x+0.6=2.6+0.6x-0.6
-0.3x=2.6-1.2
-0.3x=4 i 2/3
x=-4.2
b) 0,1(x+1)-0,05(3x-10)=0,4-0,35x
0.1x+0.1-0.15x-0.5=0.4-0.35x
0.3x=0.8
x=2 i 2/3
c) 2(x-4)=2(2x-1)+6(x+1)
2x-8=4x-2+6x+6
-8x=12
x=-1.5
d) 3a(a-1)=a(3a-2)
3akwadrat -3a=3akwadrat- 2a
-a=0
a=0
mam nadzieje że pomogłam :)
2010-03-22T14:23:56+01:00
A) 0,15(2x+4) = 2(1,3 + 0,3x) - 0,6
0,3x+0,6= 2,6+ 0,6x - o,6
0,3x+0,6=2 +0,6x / - 2
0,3x -1,4=0,6x / - 0,3x
-1,4 = 0,3x / :0,3
-4,6= x



b)0,1(x + 1) - 0,05(3x - 10)= 0,4 -0,35x
0,1x+0,1-0,15x-0,5=0,4-0,35x
0,1x-0,15x+0,35x=0,4-0,1+0,5
0,3x=0,8 /:0,3
x=2,(6)

C)2(x-4)=2(2x-1)+6(x+1)
2x - 8 = 4x - 2 + 6x + 6
2x-8=10x-4 /-2x
-8=8x-4 /+4
-4=8x /:8
-0.5= 1x