Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:16:26+01:00
Czy było warto?
W dowolnej formie literackiej przedstaw refleksje Boga, który stał się człowiekiem.

Jeżeli nie Ja , to kto??
Pokazałem że można , dałem nadzieję , dałem miłość , dałem cel , wskazałem kierunek , pozostałem w sercach,,,,,,,
Czy warto ?? Czas pokaże .
Czy coś to da ? Czas pokaże.
Miłość ponad wszystko!!!!

Nie rozwiązuję zadań za kogoś +- jedynie wskaże kierunek.
pozdrawiam
3 2 3
2010-03-22T14:20:53+01:00
Urodziłem się w szopie ubogiej
wśród zwierzyny wswiecie gdzie pełno ludzkosci złowrogiej,
Wychowywałem się w ubustwie ,,,,,,,,,,, i sam byłem też cieślą
ludzie zprawiali mi dużo przykrośći złowrogich spojrzeń i niewieżeń że jestem Synem Boga na wysokości,
Spotykałem się z dzećmi co weseliło sece moje,
lecz przyjaciele wyparli się mnie w ostatnie dni życia Mego,
Ludzie skazali mnie na smierć krzyżową,Chłoste wyśmiechunki,
zmarłem w boleści newieżono w Zmartwychwstanie moje,
Lecz warto było bo wiem że teraz owieczki moje beda dążyć do mnie te co dobrze postępowały będą w niebie kołomnie czuwały,
4 3 4