Odpowiedzi

2010-03-22T14:24:39+01:00
Przewodniki to takie, które coś przewodzą (ciepło, prąd itp.) , a izolatory to takie, które nie przewodzą, np. drewno nie przewodzi prądu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:25:56+01:00
Przewodnik sa to ciala ktore przewodza prad elektryczny lub cieplo. izolatory sa przeciwienstwami przewodnikow czyli nie przewodza one pradu elektrycznego i ciepla. nazwa przewodnik wziela sie od przewodnictwa a izolatory od izolowania czyli nieprzewodzenia. a zjawiska to przewodnictwo pradu i ciepla np. siarka nie jest przewodnikien.