Odpowiedzi

2010-03-22T14:29:22+01:00
Gdy Ciebie nie będzie
Zawsze tam gdzie ty
Autobiografia
Znów jesteś ze mną
Jeszcze raz
Statki na niebie
Budzikom śmierć
Nie wiele Ci mogę dać
Daj mi te noc
Całuj mnie


Pozdrawiam:)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:31:03+01:00
Ewa Farna La lala lala la laj
Ania wyszkoni z ciszą wokół 4 ścian,
Ania wyszkoni Pan i Pani,
Paula I prosto w srce,
Łukasz zagrobleny mówisz i masz,
Paula dwa słowa dla życia
Kasia Klich PORCELANA
symptuastic niebo bez Ciebie i gdyby nie ty
nce gorace :P
przepraszam więcej mi nieprzychodzi do główki ale jak sobie przypomne to dopisze (reszte to tylko pamiętam z rapu ale Ty pewnie chcesz je spiewać więc...0
3 2 3
2010-03-22T14:40:00+01:00
Nie wiem czego słuchasz podam ci piosenki z popu:

L.A.L.K.A - Ewa Farna
Mówisz i Masz - Łukasz Zagrobelny
Powinnaś być ze mną - Afromental
Dziękuje - Doda
Czy ten pani i pani - Ania Wyszkoni
I prosto w serce - Paulla
Miliony monet - Mrozu
To nie tak jak myślisz - Edyta Górniak
Czas Pokarze - Agnieszka Włodarczyk
Nie zostawiaj mnie - Tomasz Karolak

Ostatnia jest stara ale uwielbiam ją :D
2 3 2