Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T14:39:05+01:00
Bardzo proste masz Kartkę A4 lub jakikolwiek format w najprostszym wypadku wycinasz sobie trójkąty równoboczne na przykład w różnych kolorach np żółte i czerwone i je układasz tak żeby tworzyły coś ładnego oczywiście możesz także wybierać sobie różne nawet wymyślone kształty byleby pasowały do siebie bokami. Powodzenia ! :)
6 3 6
2010-03-22T14:42:08+01:00
Ja też ostatnio musiałam zrobić mozaikę. Na początku narysuj sobie sześciokąt. Później od jego boków kwadraty. A następnie od kwadratów trójkąty. Jakbym ją miała to bym dodała do załącznika ale ie mam przykro mi ;(.
6 3 6