Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:45:49+01:00
Pobożność , ubóstwo , umartwianie ciała
,rezygnacja z dóbr doczesnych
medytacja
męczeństwo
myśl o Bogu
zdolność do czynienia cudów
10 3 10
2010-03-22T14:46:03+01:00
Asceta- człowiek wyrzekający się wszelkich udogodnień, bogactwa na rzecz miłości do Boga. Jego cechy: pokora, poświęcenie, ubóstwo, obojętność na krytykę i zdanie innych, wytrwałość, anonimowość.
9 3 9
2010-03-22T14:47:18+01:00
Oddany Bogu
dobroduszny
pobożny
męczeńeński
myślący o Bogu
zdolnolny do czynienia cudów





czekam na najlepsze:))))))))))
8 4 8