Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T06:35:37+01:00
Rodzina jest w życiu oparcie,czymś co chroni co daje siłę. -Zofia Loren.
Gdzież można czuć się lepiej jak w kółku swej rodziny -Jean Francois Marmontel.
Nie można oprzeć stosunków rodzinnych na prawdzie, koro nie ma jej w miłości -Karol Fourier
Kto czyta książki żyje podwójnie.-Umberto Eco.
dla wydawców żaden autor ni jest geniuszem - Heinrich Heine
Wystrzegaj się ludzi jednej książki -Św.Tomasz
2009-10-28T10:50:29+01:00
. "Rodzina jest dla człowieka korzeniami, przyjaciele łodygą, a miłość kwiatem."
Anna Rokita