Odpowiedzi

2010-03-22T14:59:46+01:00
Mi mi fa sol sol fa mi re do do re mi mi re re mi mi fa sol sol fa mi re do do re mi re do do re re mi do re mi fa mi do re mi fa mi re do re sol mi mi fa sol sol mi mi re do do re mi re do do



Prosze ;p licze na naj ;p;p
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:27:31+01:00
Mi mi fa sol sol fa mi re do do re mi mi re re mi mi fa sol sol fa mi re do do re mi re do do re re mi do re mi fa mi do re mi fa mi re do re sol mi mi fa sol sol mi mi re do do re mi re do do

Bardzo proszę ;)
11 3 11