Odpowiedzi

2010-03-22T14:51:42+01:00
Zapachy rozchodzą się po pomieszczeniu przez to, że cząsteczki zapachu zderzając się z cząsteczkami powietrza, wnikają pomiędzy nie i przemieszczają się we wszystkich kierunkach. Nazywa się to dyfuzją.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T14:52:00+01:00
Zapachy rozchodza się, ponoeważ zachodzi zjawisko dyfuzji, czyli samorzutnego mieszania się, stykających ze soba substancji. Cząsteczki zapachów przedostja sie między cząsteczki powietrza i mieszaja sie-zachodzi pomiędzy nimi dyfuzja.
7 4 7