1)
Przedstaw bardziej szczegółowo zastosowania komputerów :
muzyka - przetwarzanie dźwięków, sterowanie elektronicznymi instrumentami.
transport - system nawigacji komputerowej.
2)
Co to jest pamięć ROM, a co to jest pamięć RAM.
3)
Czym się różni pamięć ROM od pamięci RAM

Prosze o szybką pomoc bo niedługo musze iść do szkoły

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T08:20:06+01:00
2) Pamięć ROM jest to pamięć stała, tj. dysk twardy. Dane zapisane w pamięci ROM nie ulegają zniszczeniu po opuszczeniu systemu. Pamięć RAM jest to pamięć tymczasowa i operacyjna. Aplikacje zapisują tam dane, do których procesor ma szybki dostęp i je przetwarza. Te dane zostają skasowane po wyłączeniu komputera.

3) jw. Pamięć ROM jest stała, a pamięć RAM tymczasowa :)
2 5 2
2009-10-28T08:20:47+01:00
1. Komputery pozwalają na tworzenie muzyki elektronicznej - wykorzystują zasoby pamięci danych oraz możliwość cyfrowego obrabiania dźwięku. Osoba zajmująca się obróbką nie musi współpracować z kilkoma muzykami - może stworzyć utwór zupełnie sama.
Jeśli chodzi o transport - komputery pozwalają na wgranie do zasobów pamięci wielu danych - takich, jak mapy. Poprzez łączenie się z siecią satelit są w stanie pokazac kierowcy na którym etapie trasy się znajduje, lub w którym kierunku się poruszać aby osiągnąć cel.
2/3 ROM i RAM to pamięci wewnętrzne komputera
RAM - W pamięci RAM przechowywane są aktualnie wykonywane programy i dane dla tych programów oraz wyniki ich pracy.
ROM - to pamięć tylko do odczytu, są w niej przechowywane podstawowe dane, które muszą zostać zachowane nawet jeśli urządzenie nie jest zasilane.
3 3 3