Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:07:27+01:00
Wdowi grosz – niewielka suma, ofiara dana ze szczerego serca, kosztem wyrzeczeń przez ludzi niezamożnych.
biedny jak łazarz - człowiek skrajnie nędzny
przenieść się na łono Abrahama - umrzec
faryzeusz - świętoszek, hipokryta
2010-03-22T15:27:56+01:00
Wdowi grosz:niewielka suma,ofiara dana ze szczerego serca.
przenieść się na łono Abrahama:umrzeć
faryzeusz z niego:człowiek obłudny,fałszywy,hipokryta.
biedny jak łazarz,leżeć wyglądać jak łazarz:człowiek bardzo biedny,nędzarz.
A tego jednego to nie mogłam znaleźć w słowniku.