Odpowiedzi

2010-03-22T15:07:49+01:00
Drodzy poszukiwacze skarbów.
Pewnie wielu z was nie zrozumie dlaczego to do was kieruję ale spróbuję.Wszyscy zebrani doceniają wasze starania co do poszukiwania skarbów ale napłyneły pewne wieści iż przy swoich poszukiwaniach ulegają zniszczeniu wiele cennych zabytków dla nas. Związku z tym prosimy was abyście uważali na nie ponieważ mają one dla nas wielkie znaczenie. Życzymy powodzenia w dalszych poszukiwaniach z poważaniem Mieszkańcy Krakowa.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:09:17+01:00
drodzy poszukiwacze skarbów.
W imieniu stowarzyszenia "dbamy o zabytki" kieruje do was serdeczną prośbe by podczas waszych wykopów i poszukiwań zwracać uwage na zabytki i dbać by nie uległy one zniszczeniu. Mam nadzieje że poszukiwania będa korzystne dla obu stron . życzymu miłych poszukiwań
przewodniczący stowarzyszenia "dbamy o zabytki" andrzej brzuska
12 4 12