Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:09:08+01:00
Dawniej młodzież miała problemy takie jak walka o niepodległość swojego kraju. Bardzo wielu ludzi ginęło walcząc, jednak to nikogo nie zniechęcało. Obecnie młodzież ma problemy, które moim zdaniem związane są z rozwojem nauki i techniki. Częste przebywanie w internecie oraz na różnych czatach i portalach jest dla nich bardzo szkodliwe. Często w ten sposób wpadają w złe towarzystwo i są ofiarami tragedii. Alkohol, narkotyki, papierosy to również skutki rozwoju techniki.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T15:16:24+01:00
dawniej ludzie dyli mili, dobrzy i nie było tyle bandytów i złodziei co teraz, ale np. gdy ktoś ukradł coś komuś to odcinali mu tą rękę którą coś ukradł. młodzież nie miała tak dobrze bo nie było fajnych ciuchów, muzyki, komputerów, komórek i telewizorów.