Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:15:38+01:00
Rodzice:
*Trzeba zajmować się psem.
*Wydaje się więcej kupując jedzienie dla zwierzaka.

dziecko:
* Jak pies będzie to ono może się nim zajmować.
* Pies jest bardzo miłym i przyjaznym zwierzęciem.
1 5 1
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-22T15:15:39+01:00
Rodzic:
- dziecko nie będzie opiekowało się psem
- pies jest kłopotem(wyjazd na wakacje, utrzymanie czystości)
- zwierzęta przemoszą choroby

dziecko:
- zwierzę uczy odpowiedzialności
-deklaracja poprawy ocen, tego ze b edize sprzątało po zwierzęciu