Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:11:56+01:00
Hetman - Duch hetmana Branickiego, który gardził chłopami. Symbol fałszu, zdrady, magnackiego egoizmu. I to mu zarzuca pan młody. Hetman jest butny, dumny, dominuje nad chłopami. W utworze otaczają go diabły. Polska mu nie pomoże bo zaprzedał on kraj szatanowi. Pan młody żeniąc się z chłopką zdradził swój stan. Tłumaczy mu, że to moda, a nie szczere bratanie się z ludem. Autor dał mu nazwisko Braniecki, żeby podkreślić jego sprzedajność
6 3 6
2010-03-22T15:14:49+01:00
Duch hetmana Branickiego, miał zły stosunek do chłopów - gardził nimi. Sprzedał swój kraj szatanowi, okrutny, dumny, zdradził państwo. Materialista. Ukazał się Panu Młodemu.

:-)
5 2 5
2010-03-22T15:15:46+01:00
Hetman - Duch hetmana Branickiego, który gardził chłopami. Symbol fałszu, zdrady, magnackiego egoizmu. W utworze otaczają go diabły. Polska mu nie pomoże bo zaprzedał on kraj szatanowi.
Ukazał się Marysi- prostej wieśniaczce, która bawiła się na weselu
6 1 6