Odpowiedzi

2010-03-22T15:15:03+01:00
Iza, bardzo prosze Cię abyś przyłączyła się do ochrony bocianów w Polsce.
Chciałabym aby w Polsce i oczywiście w innych krajach chroniono, te zwierzęta.
Niechciałabyś pewnie, aby nikt też ciebie nie chronił.....
Dlatego bardzo proszę, o twoją pomoc........

Nie wiem czy to tak....
pzdr.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:17:40+01:00
Koleżanki i koledzy zachęcam Was do ochrony bocianów
tak mało mamy ptaków pod ochroną.a widok bocianów spacerujących po naszych łąkach zapiera dech w piersiach.Bociany szybujące po naszym niebie to oznaka nadchodzącego lata.Dlatego starajmy się je za wszelką cenę chronić.
3 4 3