Lektura KRZYŻACY wymyśl DIALOG, w którym rozmawiają

DANUSIA i ZBYSZKO, to jest podczas WIECZERZY, w której Zbyszko ślubuje DANUSI MIŁOŚĆ (gospoda pod Lutym Turem)

DAJĘ 100 P., więc WARTO SIĘ POSTARAĆ

DAJĘ NAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAJĘ NAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-22T15:21:43+01:00
- Jak masz na imię młoda niewiasto??
- Danuta, ale mówią tu na mnie Danusia.
- Masz głos piękniejszy od aniołów.
- Dziękuje zacny rycerzu za komplement i za uratowanie od upadku.
- Och nie ma za co uwielbiam pomagać pięknym kobietą.
- Pozwól na chwilę. Chciałbym ślubować ci trzy pióra z głów krzyżackich.
- Przyjmuję twe śluby rycerzu.
- raduję się całym ciałem i duszą.

No to myślę że może być coś takiego pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:22:47+01:00
Zbyszko:Moja droga, odkąd tylko Cię ujrzałem zrozumiałem że moja miłość do Ciebie jest wielka.
Danuśka:O drogi Zbyszku. Jak to miło słyszeć to z ust tak przystojnego mężczyzny.
Ja też darzę Cię ogromnym uczuciem.
Zbyszko:Cudownie! Chciałbym wziąć z Tobą ślub. I żyć szczęśliwie.
Danuśka:To świetna wiadomość! Lecz nie wiem co na to mój ojciec. On mówił, że oddaje mnie Bogu.
Zbyszko:Mam nadzieje, że lada dzień tu przybędzie to z nim porozmawiam. I poproszę go o Twoją rękę.
Danuśka:Tak, myślę że lada dzień powinien się zjawić. Choć nie często mnie odwiedza. Podobno przypominam mu moją matkę.
Zbyszko:Jesteś najśliczniejszą damą na świecie. Gdy ktoś się temu sprzeciwi będę się z nimi potykał puki sam nie zginę!

Nie wiem czy to jest dobre. Starałam się pomóc. Jak coś pisz na priv ; )