Odpowiedzi

2009-10-28T10:00:02+01:00
Do potegi 3 jest to podniesuenie liczby do potegi 3 czyli pomnozenie jej 3 razy przez siebie.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T10:00:22+01:00
Do potęgi 3 tzn. wymnożenie 3 identycznych liczb przez siebie


np. 2 do potęgi 3 = 2*2*2
3 do potęgi 3 = 3*3*3 itd


Pomogłem? Podziękuj
2009-10-28T10:02:42+01:00
Do potęgi 3, czyli inaczej do sześcianu. To pomnożenie danej liczby przez samą siebie tyle razy, ile wskazuje wykładnik potęgi. w tym przypadku razy 3.