1. W utrzymaniu zdrowia ważna jest profilaktyka, czyli zapobieganie chorobom. Wymień cztery działania profilaktyczne.
- ......
- ......
- ......
- ......
2. Zosia w klasie szóstej wkroczyła w okres dojrzewania. Wymień dwie zmiany, które mogły zajść wówczas w jej organizmie.
- .....
- .....

Na Dzisiaj !!!
Z góry dzięki :)
Daje Naj ;];p


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:23:17+01:00
1.
-zażywanie witamin
-zdrowe odżywianie
-dbanie o ubiór w określonych warunkach atmosferycznych
-uczęszczanie na badania kontrolne (najlepiej raz na pół roku)

2.
-powiększenie piersi
-owłosienie w okolicach intymnych

:)
2010-03-22T15:24:26+01:00
1
-cytologia
-morfologia
-badanie semestralne
-pobór moczu i kału
2
-okresy związane z zmianami krwi w organizmie
-powiększenie gróczołów mlecznych(piersi ;) )
2010-03-22T15:48:34+01:00
1. Higiena osobista,uprawianie sportów,częste chodzenie do lekarza,zdrowe odżywianie
2. pojawienie się miesiączki, powiększenie gruczołów mlecznych