PILNE>>>PROSZĘ O SZYBKA ODP

Adam i Karol kupili działkę w ksztalcie [prostokata o powierzchni 875m kwadratowych. Jeden bok działki ma 25m.
A] oblicz długosc drugiego boku
b]ile siatki muszą kupic aby obgrodzic dzialke
c]jaki jest koszt ogrodzenia jezeli 1m siatki kosztuje 19, 50zł
d] jakie będa wymiary działki w skali 1:2500??



zad. 2

szachownica składa sie z 64 pól[ 8x8] a krazek z pol ma wymiary 2cmx2cm. Jaka powierzchnię zajmuje połowa szchownicy>.


zad.3
oblicz pole deltoidu ktorego jedna przekątna ma 9 cm, a druga stanowi jedna trzecią jej długosci...??



zad.4
Trójkąt równoramienny prostokatny ma pole 18cm kwadratowych.
Jka długosc maja przyprostokątne??





3

Odpowiedzi

2010-03-22T15:36:01+01:00
A)875:25= 35
35m ma drugi bok
b)muszą kupić 875 m siatki
c)19,50*875=17062,5zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:49:35+01:00
1. a)P=875m² b) a=25m b=35m
P=a∧b Ob=2∧a+2∧b
875=25∧b Ob=2∧25+2∧35
875=25b Ob=50+70
b=35m Ob=120m

c) 120m∧19,50zł=180zł

3.d₁=9cm d₂=⅓∧9cm=3cm
P=d₁∧d₂/2=9∧3/2=27/2=13,5cm²

4.P=18cm²
P=a∧h/2
18=a∧a/2
18=a²/2
32=a²
a=√16∧2
a=4√2
1 5 1
2010-03-22T15:57:18+01:00
1.
a) 875:25=35
b)35x2+25x2=120 m
c)120x19.5=2340zl

3) P=pxq/2= 3x9/2=13,5

4)P=18
P=1/2xa2 (do kwadratu)
18=1/2xa2 |x2
36=a2
a=6
czyli mają po 6
1 5 1