Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:31:34+01:00
-KAŻDEMU NALEŻY DAĆ DRUGĄ SZANSĘ.
-Każdy może popełnić błąd.
-Nikt nie jest ideałem.

Więcej nie mam pomysłów

POZDROWIENIA!!!
2010-03-22T15:32:13+01:00
Na pewno podstawowym argumentem jest to, że nawet najwięksi zwyrodnialcy mają prawo do życia. Przecież każdy może się zmienić. Uważam, że w Stanach Zjednoczonych powinno się znieść karę śmierci. W Polsce natomiast trzeba walczyć o to, aby można było wypuszczać więźniów wcześniej za dobre sprawowanie. Niestety, ale coraz rzadziej zdarza się coś takiego w naszym kraju. Przecież występują przypadki, że człowiek doznaje metamorfozy. Często ci ludzie mają domy i rodziny. Bywa i tak, że ktoś siedzi za błędy z przeszłości, a teraz ma czas na to, aby wszystko przemyśleć i wrócić do normalnego świata. Dlatego uważam, że kary powinny być łagodniejsze, bo to też odbija się na psychice skazanego. Im większy dostanie wyrok, tym bardziej prawdopodobne będzie to, iż wyjdzie jeszcze gorszy. Czy to pomoże społeczeństwu ? Raczej nie.
2010-03-22T15:44:38+01:00
-Gdy zmniejszy się ilość wydawanych kar śmierci na świecie to wzrośnie liczba społeczeństwa

dalej nie mam pomysłów ale mam nadzieje że chociaż tym pomogłam :)