Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:33:58+01:00
Naprzeciwległe - pokrzywa i kasztanowiec
skrętoległe szczaw i wierzba
okółkowe - jałowiec i moczarka kanadyjska
50 2 50
2010-03-22T15:34:30+01:00
` Naprzeciwległee ; Trzmielina pospolita,Lilak pospolity .
Okółkowee ; Moczarka Kanadyjskaa , Marzanka Wonna .
Skrętoległee ; Rokitnik pospolity,Złotokap pospolity .

Myślę , żee pomogłaam ; )) .
26 2 26
2010-03-22T15:35:21+01:00
`naprzeciwległe:
-jasnota
-cis
okółkowe:
-Marzanka
-skrzyp
skrętoległe:
-Krwawnik
-rokitnik pospolity

`pozdrawiam, ;D
65 4 65