Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T15:30:59+01:00
Po godzinie od kogoś odpowiedzi na twoje zadanie pojawia się opcja "Najlepsza" klikasz i gotowe :)
2010-03-22T15:32:55+01:00
Zadaj->Twoje zadanie->wybierasz zadanie-> w prawym górnym rogu, obok "zgłoś spam" masz "najlepsza"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:35:18+01:00
Jak masz odpowiedzi to przy kazdej z nich masz na gorze npisy i tam nakoncu jest najlepsza i jak to klikniesz przy danej odpowiedzi to czyli ze dajesz jej najlepsza mozesz poprobowac na mnie i dac mi naj hehehe

PS.a i niemartw sie ja z poczatku tez niewiedziałam jak to sie robi hehe pozdrawiam :)