Odpowiedzi

2010-03-22T15:39:47+01:00
Ziemia ma kształt elipsy.
Średni promień- 6371 km.
równik-40000km.

Mam nadzieje ze pomoglam ;*
7 4 7
2010-03-22T15:40:49+01:00
Kształt ziemi: geoida

WYMIARY ZIEMI:

długosć równika: 40 075 km
promień biegunowy: 6357 km
promień równikowy: 6378 km
promień średni: 6371
obwód wzdłóż przeciwległych południków 40 008 km
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:48:47+01:00
Ziemia ma kształt elipsy a o to wymiary:

Średnica równikowa-12 756 ,2 km
Średnica biegunowa 12 713,6 km
przecietna srednica 12 742 km
Przeciętny obwód 40 041,455 km
powierzchnia 510 072 000 km
Promień równikowy 6 378 km
4 4 4