Odpowiedzi

2010-03-22T15:42:46+01:00
Dwie postacie obrazujące śmierć i rolnika, rolnik pochyla się nad śmiercią trzymając kosę w ręku, a śmierć siedzi na kamieniu i przegląda się w strumieniu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:44:36+01:00
Możesz zrobić jakomś osobe z kamieniem ona trzyma ten kamień . i jeszcze 2 osobe która ma w ręku kose. tak trzyma ją blisko tej osoby. Potem mozesz zrobić ładny napisa trafiła kosa na kamień .
cały obrazek zrób tak na zasadzie przeciwieństwa. osoba z kosą to ktoś miły pogosny a z kamieniem zły. mam nadzieje ze sie przyda :)