Odpowiedzi

2010-03-22T15:43:34+01:00
144 km/h = 144 km/60min = 144 km/360s = 144:360 = 0,4 km.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:43:50+01:00
Oblicz,ile metrów przeleci jaskółka w ciągu 1 sekundy(jaskółka 144km/h
144km/h zamieniamy to na m/s

a wiec 144*1000/3600 (robimy takie coś ponieważ godzina ma 3600s a km ma 100om)
no to 144*1000/3600=40m/s

Odp. Jaskółka w ciągu sekundy przeleci 40m
2010-03-22T15:44:37+01:00
144km/h

144*1000/3600=40m

Odp.: Jaskółka w ciągu jednej sekundy przeleci 40m.