Odpowiedzi

2010-03-22T15:44:42+01:00
Maryjo tyś wycierpiała się :
Najpierw musiałaś uciekać przed piłatem ,który chciał zgładzic Twego syna.
Potem Kolejne nieszczescia:twój syn umiera na krzyzu.
Pragniemy CIę ukoronować,bo wiele ludzi by sie poddało na twoim miejscu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:46:14+01:00
Dziewico Maryjo,
Jedyna Ty królowa.

Bóg Cię wybrał,
boś nie skażona grzychem
cudzołóstwa.

Jezus Cię pokochał,
boś go urodziła.

Teraz my Cię czcimy,
boś nas nie opuściłaś.

Wiersz bez rymów, różna liczba sylab.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T15:57:39+01:00
Matko Boska nieskalana , Tyś upadła na kolana.
Płakała gdy Twó syn dzwigał krzyż ,
Za grzech nasz skrzywdzona i okaleczona
Jesteś najmilsza matka jaka znamy i z tego wzgledu najbardziej Cię kochamy .
Tyś zrodziła nam Syna Bożego , który jest zbawcą świata całego.

1 5 1