Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T15:46:01+01:00
Uczestniczyłem w tej bitwie.Bitwa była bardzo straszna ale żeby wygrać to każdy się poświęca.Nigdy tego nie zapomnę
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:52:05+01:00
Postanowiłem wybrać sie z wojskami cesarza napoleona na rosje. może dzięki temu wkońcu odzyskamy utraconą niepodległość. jest to dobry sposób a napoleo to doskonały dowódca. Wyruszylismy. Droga była cięzka. Zimno, mokro lecz towarzyszyło mi pocucie nadzieji i zwycięstwa. Moze wkońcu się uda. Zostalismy zaatakowani i atakujemy. Jest cięzko. Palace sie budynki i śmierć to widok którego nie można zapmnąć. Kleska. Tak skończyła się wyrawa na Rosje. Kres naszych nadzieji. Powracaliśmy przygnebienii . Co chwila ktoś umierał ,mróz i głód. miałem szczescie ze udało mi sie powrócić z tgo żywym , lecze te obrazy na zawsze pozostaną w mojej pamieci. Nigdy tego nie zapomne.
77 4 77