Odpowiedzi

2009-10-28T12:29:10+01:00
Predkosc swiatla
c=300000km/s=3*10⁵km/s
t=500s
d=ct=3*10⁵ * 5*10²=15*10⁷km 10⁶=mln

ODP
odległośc słońca od ziemi wynosi 150mln km

pozdrawiam

Hans
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T12:29:32+01:00
Vs = 300000km/s
t = 500s
s = ?

v = s/t
s = v*t
s = 300000km/s*500s
s =150000000km =150 mln km
Odp : Odległość ziemi od słońca wynosi 150 mln km
2009-10-28T14:53:05+01:00
V = s : t
S = v * t
S = 300000km/s * 500s
S =150000000km =150 mln km
2 3 2