Odpowiedzi

2010-03-22T15:53:12+01:00
Ludzie płaczą w sytuacjach trudnych dla nich. Łzy oznazają wówczas żal (np. do zmarłej osoby) . Powody dorosłych do płaczu są kłótnie małżeńskie, pogrzeby, natomiast dzieci płaczą, ponieważ nie umieją czegoś wykonać / nieudaje im się coś, uderzą się, pokłócą, pobiją. :))

mam nadziejęże pomogłam ;P
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:54:33+01:00
Ludzie płaczą ze wzruszenia, z bólu bądź cierpienia
Dorośli płaczą z jakiś poważnych rzeczy np. z utraty pracy, a dzieci z jakiś drobiazgów np. że rodzic nie kupił mu zabawki którą ma już w domu
Łzy ogólnie nie są wstydliwą rzeczą, ale wśród grona swoich nieprzyjaciół są wstydliwe, ponieważ działają nam na naszą niekorzyść.
Gdy płaczemy przy przyjaciołach, wiemy że nie będą tego wykorzystywać w złym celu, dlatego jednocześnie nie wstydzimy się.
11 4 11
  • rasa
  • Początkujący
2010-03-22T15:55:00+01:00
Ludzie płaczą wtedy, gdy ktoś powie coś przykrego drugiej osobie. Łzy oznaczją smutek,zadumanie.
A dla dzieci jak czegoś nie dostaną co tak bardzo pragną.
U nich za bardzo łzy nic nie znaczą jak dostaną zapomną i bedą chcily co innego.
Wstydliwe jest wtedy kiedy kogoś upokarzymy a nie jak ktoś ze szczęścia płacze.
7 2 7