Odpowiedzi

2010-03-22T15:53:33+01:00
Musisz zacząć najpierw od dobrego opanowania języka html
podeśle ci stronę może ci pomoże http://www.kurshtml.boo.pl/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:55:28+01:00
Internet Explorer nie przyjmuje takich programów bo ma za mało pamięci.
Ściągnij sobie najlepiej Mozille wtedy powinno być lepiej i żadnych błędów nie będzie.

Pozdrawiam i mam nadzieję,że pomogłem.