Lektura KRZYŻACY wymyśl DIALOG, w którym rozmawiają

DANUSIA i ZBYSZKO, to jest podczas WIECZERZY, w której Zbyszko PO, PO, PO ŚLUBOWANIU DANUSI MIŁOŚĆ zasiadają do STOŁU, i Zbyszko daje swojej wybrance smakołyki. (gospoda pod Lutym Turem)

DAJĘ 100 P., więc WARTO SIĘ POSTARAĆ

DAJĘ NAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAJĘ NAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-22T15:55:33+01:00
Zbyszko czy ty moja miła poczęstujesz się tym otóz smakołykiem
danusia bardzo chętnie mój najdroższy
zbyszko a więc przymij tę tace
danusia bardzo dziękuje
zbyszko czy smakauje ci moja damo
danusia ach tak bardzo pyszne
zbyszko czy nalac ci napoju
danusia bardzo proszę
nie wiem takie jakieś wymysliłam już po szkole i mózg odpoczywa :)):PP
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:06:52+01:00
* Och,Danusiu jaka ty jesteś piekna ,nawet gwiazdy na niebie tak pieknej jak ty niewidziałem
- to co mowisz jest miłe ale sa inne rowniez cudowne jak ja a moze nawet bardziej
* Nie , nie mow tak niema piekniejszej od ciebie i nikomu nie wolno inaczej mowic bo jesli tak urody twej broic bede i sie z nim policze
- Och Zbyszko ile w tobie odwagi i zapendu , skad ty czerpiesz na to tyle siły
* ona od ciebie pochodzi ma miła gdy cie tylko ujzalem od razu sie w tobie zakochałem i tylko z toba chce byc i dla ciebie zyć
- jakie to urocze ty tez mi sie spodobałes i tez chce z toba byc


No to tyle co udało mi sie wymyslec mam nadzieje ze sie przyda a jak nie to przepraszam hehe
1 1 1