Odpowiedzi

2010-03-22T15:57:36+01:00
- utworzenie zwiazku niemieckiego
- likwidacja Księstwa Warszawskiego
- powstanie Wielkiego Księstwa Poznańskiego, Królestwa Polskiego, Rzeczpospolitej krakowskiej
- królestwo niderlandów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:58:19+01:00
- przywództwo Austrii nad Związkiem Niemieckim, państewkami Włoskimi, Wenecją
- w Bawarii: utrata Tyrolu i Salazburga, zyskanie Palatynata Reńskiego i Wurzburga
- odzyskanie przez Austrię Dalmecjii i Lombardię
- powstało Królestwo Zjednoczonych Niderlandów
- Szwajcaria - zasada wiecznej neutralności
- włączenie w Prusy: Nadrenia, Westfalia, część Pomorza, Wielkopolskii i Saksonii.
- niezależność: Państwo Kościelne, Królestwo Obojga Sycylii, Królestwo Sardynii
- powrót Francji do granic z 1792
- zdobycie przez Rosję Firlandii i Besarbii
- utworzenie Królestwa Polskiego