Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • koks
  • Rozwiązujący
2009-04-20T18:49:26+02:00
A) przebisnieg bialy, rosiczka,szarotka, niedzwiedz polarny bocian czarny, ryś
b) zanikajace ekosystemy to lasy i stawy
aaaa referat nie doczytalem...
2009-04-20T18:50:51+02:00
Rosliny : długosz królewski,sosna błotna,kosaciec bezlistny.
zwierzeta:czrwone sępy,orangutan sumatyński
2009-04-20T18:54:02+02:00
ROSLINY: czosnek grzebieniasty, poryblin kolczasty, Długosz królewski,

Zwierzeta:krokodyl, bialy delfin, orangutan sumatrzańsk

ekosystemy: zespoly szaleja, zespoly olsow, bagienna olszyna gorska